dimarts, 29 de novembre de 2016

Fruites vermelles que no faltin


Motius pels quals hauries de menjar fruites vermelles


Nabius, gerds, mores, prunes que no et faltin!

Les fruites vermelles són petits tresors plens de vitamines, flavonoides i minerals rics en antioxidants que, entre moltes altres coses, protegeixen dels radicals lliures. Com més intens sigui el seu color, més valor nutricional tenen. Nabius, gerds, mores, panses i prunes, que no faltin a la teva dieta.

En aquest post et dono 7 bones raons per incloure-les a la teva dieta.

- Contenen vitamina C que enforteix el sistema immune i contribueix a la formació de col·lagen.

- Consumits de forma regular, correm menys risc de desenvolupar hipertensió

- Són una font important d’antioxidants, cosa que fa que la pell es vegi més tersa.

- Tenen un poderós efecte desintoxicant, purificant els ronyons, el fetge i l’intestí.

- Prevenen la sensació de pesadesa i milloren la digestió

- Són molt poc calòriques

- Ajuden a disminuir el colesterol del nostre cos i detenen l’absorció de greixos i sucres

Per millorar els teus hàbits i saber quina és l'alimentació que més et convé, et convidem a un Diagnòstic Inner Wellness gratuït i sense compromís que ens permetra dissenyar el teu Pla Personalitzat. 
Més info i reserves al 93 805 49 67.